Κριτικές Ξενοδοχείο Royal National***

Royal National***
335 Αξιολογήσεις
Κριτικές Ξενοδοχείο Royal National***
38-51 Bedford Way, Russell Square, WC1H 0DG, Λονδίνο

Θέλετε να αποφύγετε κάθε δυσάρεστη κατάσταση κατά τη διάρκεια των διακοπών σας στο Ξενοδοχείο Royal National***; Τότε ρίξτε μία ματιά στις κριτικές σχετικά με το Ξενοδοχείο Royal National*** στην/στο Λονδίνο, από άλλα άτομα που ταξίδεψαν εκεί.
Ξενοδοχείο Royal National βαθμολογείται με 6,0 στα 10, σύμφωνα με 335 κριτικές
Θέλετε να γνωρίζετε ακριβώς τι θα περιλαμβάνουν οι διακοπές σας στην Ξενοδοχείο Royal National***; Τότε ρίξτε μία ματιά στις κριτικές σχετικά με το Ξενοδοχείο Royal National*** στην Λονδίνο, από άλλα άτομα που ταξίδεψαν εκεί. Επίσης, μπορείτε να βρείτε 53 Φωτογραφίες διακοπών σχετικά με Ξενοδοχείο Royal National*** στην ιστοσελίδα της Zoover. - - -
Ένα λεπτό παρακαλώ...
Δυστυχώς δεν υπάρχουν αξιολογήσεις στα Αγγλικά για την/το Royal National*** Λονδίνο. Μπορείτε να προσθέσετε μία.

Επισκεφθήκατε αυτό το κατάλυμα;

"Zwaar tegenvallen"Μεταφράστε
Dijk
10,0
2,0

29/7/2015 Jammer dat ik de recensie's niet eerder had gelezen want wat herkenbaar de vieze kamer, geluidoverlast en vooral het meest slechte ontbijt ooit! Nooit en te nimmer zou ik iemand dit hotel aanraden

Σύντροφος, Ιούλ. 2015
"Aardig , maar niet voor herhaling vatbaar !"Μεταφράστε
D.e. Havertong
5,0

15/7/2015 Royal National Londen, is geen aanrader tenzij je echt budget wilt hebben , maar zelfs in budget is beter te vinden !!

Douche niet verstelbaar , tegen de muur in het bad erg krap
Ontbijt , toast en jam , niks meer, niks minder !!
Lekkende kraan , hier en daar wat schimmel in de douche
Wielen onder het bed , draaien is met je bed rollen!
Herrie , van de cafe's op de binnenplaats !

Σύντροφος, Μαϊ. 2015
"Zeer karig"Μεταφράστε
Angela
4,0

18/5/2015 Hotel heeft een uitstekende ligging. Het is een groot hotel waar ook veel schoolreizen en grote groepen naartoe gaan. De kamers zijn sober, maar de bedden liggen lekker. Mijn grootste gemis was een föhn in de badkamer. Verder was het een prima kamer voor 2 personen. Het eten was verschrikkelijk . Geen Engels ontbijt maar een toast met jam. Het lekkere eten was 5 pond pp extra per dag. Het was ontzettend druk en personeel was onvriendelijk. Wil je een goed ontbijt dan moet je buiten de deur eten. Voor die prijs kan je er prima slapen, verwacht alleen niet te veel.

Οικογένεια με μικρά παιδιά, Μαϊ. 2015
"Slecht hotel"Μεταφράστε
Floortje
10,0
3,0

6/5/2015 De ligging van het hotel is perfect, maar dat is dan ook het enige! Beneden in de hal is het heel druk: overal grote groepen die veel lawaai maken. De kamer is wel oke, maar het is wel heel armoedig. Als je een 4 persoons kamer reserveerd, krijg je een 3 persoons kamer met inklap bed. Er staan voor de rest maar 3 kopjes, voor thee, en 3 zeepjes. En dan het ontbijt:Dat is niet te doen. Het enige wat je kan krijgen is toast, bolletjes, met jam, cornflakes, stukjes fruit, thee, koffie en jus d'orange. Voor ei, bonen en worstjes betaal je 5 pond. De eetzaal aan de 'South' kant is totaal het tegen over gestelde van de eetzaal aan de 'North' kant. Als je wilt ontbijten in het hotel, ga dan naar de 'North' kant. Het personeel is daar veel vriendelijker, en ruimen alle dienbladen gelijk op. Aan de 'South' kant blijven de dienbladen een half uur staan. Het personeel verder is heel zakelijk, en niet zo persoonlijk...

Οικογένεια με μεγαλύτερα παιδιά, Δεκ. 2014
"Viel niet tegen na hier alles gelezen te hebben."Μεταφράστε
Trijntje
7,0

3/1/2015 Rond kerst 7 nachten in dit hotel geweest. Na hier alles gelezen te hebben hadden we geen hoge verwachtingen. Ons alles meegevallen... Ja, natuurlijk, het was geen uitgebreid ontbijtbuffet, maar met zo'n massa mensen is dat ook wel een lastige klus... Wij hebben zelf even een pot Nutella gekocht zodat we ook iets anders konden eten dan alleen maar jam. Voor ons beslist geen probleem ! Wij zaten op de 7e (bovenste) verdieping, en aan de binnenkant. 's Nachts heel erg rustig !! Alleen zijn er soms mensen die vroeg weggaan en die aan niemand anders denken.. Hotel ligt heel erg centraal, alles is heel goed lopend te doen, en anders wel met de dicht bijzijnde metro op Russell Square. Ook nog een hele lekkere Griek aan de overkant vd straat; heerlijk gegeten !! Service in hotel ook prima; pasje vd kamer die het niet deed; zoon van 15 kreeg gewoon een nieuw pasje, heel netjes geregeld ! Elke dag schone handdoeken !!
Kortom; verwacht er niet teveel van voor de prijs die je ervoor betaald...

Σύντροφος, Δεκ. 2014
"Zeer matig hotel"Μεταφράστε
Roel
3,0

24/12/2014 Het ontbijt van het hotel was zeer slecht. Enkel keuze uit droge toasts met jam. De bedden van het hotel lagen voor geen meter. Enige postieve punt: metrostation op 3 min loopafstand van het hotel!

Σύντροφος, Δεκ. 2014
"Goede locatie, maar daar is alles mee gezegd"Μεταφράστε
Tanja
3,0

11/12/2014 Locatie van het hotel is super! Dichtbij alles en bus stopt voor de deur en metro om de hoek, ideaal!
Het hotel zelf is massaal, daardoor niet persoonlijk, maar oké, dat heb je in dit soort hotels.
Kamers zijn oud maar redelijk, lijken op het eerste oog schoon, maar als je verder kijkt en dan met name in de badkamer en ramen veel schimmel aan plafon en in de hoeken.
Ontbijt wisten we door eerdere recensies dat het niet veel was, dus daar waren we op voorbereid, maar dat zelf een normale kop thee niet te drinken was hadden we niet aan zien komen. Verder alleen toastbrood met jam, voor meer moest je bijbetalen.
Het geluidsoverlast in dit hotel is verschrikkelijk. Onze buren was de kantine van de poetsdames die vroeg in de ochtend beginnen, ieder half uur een nieuwe ploeg, dus vanaf ongeveer 7 uur konden we het slapen vergeten! Ook de gangen waren erg gehoorig.
Dus, de locatie is super en alleen daarvoor zou ik dit hotel kiezen, voor de rest kan ik weinig positiefs bedenken.

Φίλοι, Νοέμ. 2014
"Never ever again..."Μεταφράστε
Patricia
2,0

10/12/2014 Alhoewel de ligging t.o.v. de metro (Picadilly Line), Starbucks en het centrum van London optimaal is, zal ik hier nooit meer willen verblijven...
Het geheel van onze kamer was heel erg Oost-Europees, maar dan wel van voor de val van de Berlijnse muur.
Keiharde bedden, geen vitrage, een raam wat maar aan 1 kant goed dicht ging (veel herrie van straat), een ontbijt om te janken (toast die ze beter taaitaai kunnen noemen, jam die zo vol gelatine zit dat je het bijna niet kunt smeren en jus d'orange die alleen de kleur van jus d'orange had, maar verder naar water smaakte. Voor een Engels ontbijt moest je GBP 5 extra betalen), haren op de vloer en in de badkamer die zeker niet van ons waren en de verdere voorzieningen waren ook niet echt Royal.
Met de zeepjes in de badkamer kan je heel goed de filters van je afzuigkap ontvetten maar zou ik verder niet voor je handen gebruiken.
Het personeel is echt heel vriendelijk maar de entourage, het comfort en het ontbijt zijn ronduit belabberd.

Σύντροφος, Οκτ. 2014
"Nooit meer!"Μεταφράστε
Elise
2,0

26/10/2014 Vorige week een gezellig weekendje met mijn man gepland naar Londen.
Met 2 overnachtingen in het Royal national. Nu zijn wij wel wat gewend maar dit sloeg alles! Vieze kamer, 2 nachten dronken mensen voor onze deur dat we op het punt stonden te bellen, we hebben hier niet gegeten s ochtends door alles wat ik hier al had gelezen. Het is te massaal en te druk! In inloop van mensen, het meeste jongeren. Ligging was oke maar daar is alles mee gezegd. Nooit meer dit hotel!

Σύντροφος, 2014
"Wat een belevenis..."Μεταφράστε
Daniëlle Rood
4,0

15/8/2014 Via reclame een 4 daagse mini cruise naar Londen geboekt. Daar zat 1 overnachting in Londen bij in. Van te voren de recensies gelezen, en daarbij dus ook voorbereid op het ergste.. De ligging van het hotel is perfect, dicht bij een metrostation en de bus stopt voor de deur. Het hotel zelf is erg massaal en druk. De kamer was redelijk, maar niet schoon gemaakt. Haren in het bad en de wastafel, in de wc nog gebruikerssporen van de vorige gasten, veel vuil op de grond.. Maar de bedden waren schoon en we hebben die nacht heerlijk geslapen. Voor het ontbijt de volgende ochtend moesten we in de rij staan. Het was onwijs druk. Het ontbijt is schandalig. Het enige wat je kan krijgen is een toast met jam en een kopje thee/koffie. Voor een echt Engels ontbijt moest je 5 pond per item (als ik het goed heb verstaan) bijbetalen. Tip ontbijt lekker buiten de deur! Als je een langere verblijfsduur dan 1 nacht hebt, zou ik echt een ander hotel zoeken.

Σύνδεσμος του Zoover στο site σας

Πατήστε εδώ για όλες τις επιλογές Zoover gadget

Poll

Τι γνώμη έχετε για το φαγητό εν πτήση;

Είστε ιδιοκτήτης;

Για τους ιδιοκτήτες καταλυμάτων η Zoover προσφέρει ποικίλες ευκαιρίες και επιλογές. Κάντε κλικ για περισσότερες πληροφορίες