Κριτικές Ξενοδοχείο Royal National***

Royal National***
317 Αξιολογήσεις
Κριτικές Ξενοδοχείο Royal National***
38-51 Bedford Way, Russell Square, WC1H 0DG, Λονδίνο

Θέλετε να αποφύγετε κάθε δυσάρεστη κατάσταση κατά τη διάρκεια των διακοπών σας στο Ξενοδοχείο Royal National***; Τότε ρίξτε μία ματιά στις κριτικές σχετικά με το Ξενοδοχείο Royal National*** στην/στο Λονδίνο, από άλλα άτομα που ταξίδεψαν εκεί.
Ξενοδοχείο Royal National βαθμολογείται με 6,2 στα 10, σύμφωνα με 317 κριτικές
Θέλετε να γνωρίζετε ακριβώς τι θα περιλαμβάνουν οι διακοπές σας στην Ξενοδοχείο Royal National***; Τότε ρίξτε μία ματιά στις κριτικές σχετικά με το Ξενοδοχείο Royal National*** στην Λονδίνο, από άλλα άτομα που ταξίδεψαν εκεί. Επίσης, μπορείτε να βρείτε 46 Φωτογραφίες διακοπών σχετικά με Ξενοδοχείο Royal National*** στην ιστοσελίδα της Zoover. - - -
Ένα λεπτό παρακαλώ...
Δυστυχώς δεν υπάρχουν αξιολογήσεις στα Αγγλικά για την/το Royal National*** Λονδίνο. Μπορείτε να προσθέσετε μία.

Επισκεφθήκατε αυτό το κατάλυμα;

"Nooit meer!!!!"Μεταφράστε
Hilde Nolf
3,0
2,0

20/4/2014 Hotel is super gelegen maar daarmee is dan ook alles gezegd. Zeer pover ontbijt: keuze uit lauwe tot koude toasts die op een hoop gegooid zijn, pistolets en cornflakes. Beleg: enkel boter en confituur. Koffie, thee of ijskoude melk, zelfs geen zakjes chocomelk te zien. Wie om 8u aan het ontbijt komt moet heel lang aanschuiven in de overvolle 'refter'.
Kamers redelijk netjes maar dringend aan opfrissing toe: afbladderende verf, schimmel in de badkamer, lekkend toilet (gelukkig alleen water). Geen haardroger beschikbaar, ook niet aan de receptie. Kamers aan de voorkant zeker niet aan te raden: net of je midden op straat slaapt met al dat lawaai.

Νοέμ. 2013
"Ideaal voor een stedentrip"Μεταφράστε
natascha brandenbur...
7,0

12/12/2013 Hotel is vrij basic, opzich goede kamers met goed bed. Badkamer met bad en toilet. Ontbijt inderdaad simpel, toast, bolletje, jam, marmelade, fruit (vermoedelijk uit blik) cornflakes, melk, jus, koffie en thee. tegen meerprijs van 5 pond engels ontbijt incl worst, bonen en ei.
Dicht bij metrostation, centrale ligging, vlak bij winkelstraat. Wij sliepen aan de voorkant hetgeen wel wat lawaaig was maar doordat we hele dag aan het shoppen waren, hebben we hier weinig hinder van gehad. Wifi in de loge aanwezig.

Σύντροφος, Νοέμ. 2013
"Prima ligging, basic kamer en matig ontbijt"Μεταφράστε
Muller
6,0

26/11/2013 Hotel op loopafstand van Russel Square, binnen enkele minuten sta je in hartje stad. De kamers zijn basic, maar prima wanneer je er alleen slaapt. Het ontbijt is behoorlijk karig, de toast en de broodjes zijn erg droog en er is alleen maar jam als beleg. De cornflakes met melk zijn daarentegen wel prima te eten. De ontbijtzaal lijkt een eetfabriek, compleet met grote hal en personeel dat je weg kijkt zodat ze weer andere gasten kunnen plaatsen aan jouw tafel. Let er op dat je een adapter meeneemt, onze stekkers passen niet direct op de Engelse stroomaansluiting !

Οικογένεια με μεγαλύτερα παιδιά, Οκτ. 2013
"Goede ligging"Μεταφράστε
Yvonne Wouters
6,0

30/10/2013 Groot hotel (1600 kamers), goede ligging, alles in de buurt zoals metro, bushalte enz. Ligt aan een brede straat, je hoort het verkeer door de ramen aangezien die van staal zijn en niet geïsoleerd. Personeel is zakelijk maar niet onvriendelijk en ze helpen je als je vragen hebt. Kamers zijn verouderd ook niet super schoon, bedden lagen heerlijk. Het ontbijt is waardeloos, toast (niet weg te krijgen), jam en boter, droge broodjes en jus de orange of koffie of thee. Alles daarbuiten (ei enz.) tegen betaling verkrijgbaar. Wij hebben ontbijt bij de supermarkt gehaald. Geen kleine kinderen gezien wel heel veel jongeren maar geen last van gehad, Het was 's-avonds stil op de gangen. Thee of koffie op de kamer te zetten, er stond een waterkoker en thee en koffie met suiker en melk beschikbaar. Geen Nederlandse t.v.

Φίλοι, Αύγ. 2013
"Prima plek om Londen te bezoeken"Μεταφράστε
ncdaniels
7,0

31/10/2013 Prima prijs/kwaliteit verhouding, het ontbijt zou ik hier overslaan en lekker bij Pret a Manger gaan ontbijten kom je tegen in de straat van de metro Russel Square. Ik heb bij de boeking om een rustige kamer gevraagd en bij het inchecken dit benadrukt, en deze ook gekregen. Als je de hele dag in de stad bent is het fijn als je goed slaapt.

Σύντροφος, Αύγ. 2013
"Hotel met perfecte ligging."Μεταφράστε
J.
10,0
4,0
6,0

3/9/2013 Hotel was vrij groot, bij binnenkomst leek het net een studentenhuis aangezien we ontzettend veel jongeren zagen. Ze komen er elke dag in grote ploegen binnen, met name uit Spanje. Verder geen last van gehad, we kwamen er uiteindelijk alleen om te slapen. Service was prima. De kamers waren voldoende. Elke dag goed schoon gemaakt. Ontbijt hebben we er niet gedaan aangezien we het te standaard vonden en er niet veel keus was, voor een engels ontbijtje moest je namelijk bij betalen. Wij hebben uiteindelijk ontbeten bij Garfunkels, Pret A Manger of Cafe Rouge (dichtbij het hotel). Verder vonden we de locatie helemaal top, metro dichtbij en Oxford Street op loopafstand.

Φίλοι, Αύγ. 2013
"Onze vaste prik"Μεταφράστε
Anouk
9,0
4,0
6,0

7/2/2014 De buitenkant nodig op zich niet uit, maar binnen ziet alles er netjes en verzorgd uit. Prima kamers, genoeg ruimte en met een nette badkamer.
We keken uit op de binnenplaats, waar dus niks te zien valt, maar je gaat ook op stap om wat te zien van Londen. Kamer wordt elke dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken.
We kregen te maken met een Nederlandse receptioniste die echt top was!
Het ontbijt valt tegen. Toast is slap/vochtig en er is alleen jam. Engels ontbijt is niet heel warm. Daarentegen is Bloomsbury Café (op de binnenplaats) wel erg lekker!
We zijn er nu 2 keer geweest en zijn al bezig de derde te plannen.

Οικογένεια με μεγαλύτερα παιδιά, Αύγ. 2013
"Voor 4 personen op 1 kamer, niet doen"Μεταφράστε
Hans
3,0
6,0

12/8/2013 Familie kamer geboekt, bleek een 3 persoons kamer met een vouw bed erbij geplaatst, vouw bed was slecht, dun matras, met 2 stoelen.
Ondanks 6 hoog, gehorig vanaf de buitenkant, ramen sloten ook niet echt aan in sponning.
ontbijt: toast, bolletje, jam, marmelade of cornflakes. eenvoudig.

goede service, konden koffers achterlaten tot we naar kamer konden, na het uitchecken koffers in een kamer geplaatst voor 0.50 penny per stuk.
hotel goed bereikbaar met de metro. gratis wifi in de lobby.
gebruikte handdoeken werden iedere dag omgeruild.

Φίλοι, Ιούλ. 2013
"Normaal hotelletje"Μεταφράστε
Nanda
9,0
7,0

20/7/2013 Goed hotel. Goed verzorgde kamers. Toen wij aankwam op de kamer lag de badkamer deur er wel uit, maar 15 minuten later kwam iemand die de deur kwam maken. Ook een nadeel met warm weer is dat het raam niet verder open kan dan ong. 10 cm. Ontbijt was ook wel te doen. Geroosterd brood, en cereal was er gewoon, het enige probleem was dat ze alleen jam en honing hadden. Gelukkig hadden wij mini's van thuis meegenomen, das zeker een aanrader. Ook zit er een metrostation waar je in 2 minuten bent. Je moet wel of met de lift of een trap van 175 treden af, dus 10 minuten langer doorlopen en je bent bij het volgende metrostation. Goed hotel, zeker voor een stedentripje!

Σύντροφος, Μαρ. 2013
"Simpel hotel"Μεταφράστε
sandra
1,0

29/3/2013 De service in het hotel is slecht. Er wordt aan de gasten niks uitgelegd wat de incheckprocedure is en hoelaat de uitcheck en ontbijt zich plaats vindt. Wanneer je aankomt op Russel Sqaure, ga dan niet met de trap naar boven maar met de lift. Het ontbijt hebben wij overgeslagen omdat er alleen maar harde oude broodjes waren of oude toast. De ligging is prima. Niet ver van de metro af. Kamers zijn netjes en schoon.

Σύνδεσμος του Zoover στο site σας

Πατήστε εδώ για όλες τις επιλογές Zoover gadget

Poll

Τι γνώμη έχετε για το φαγητό εν πτήση;

Είστε ιδιοκτήτης;

Για τους ιδιοκτήτες καταλυμάτων η Zoover προσφέρει ποικίλες ευκαιρίες και επιλογές. Κάντε κλικ για περισσότερες πληροφορίες